تکنیک محرمانه‌ی برجای‌مانده‌ی کونگ‌فو در یکی از روستاهای دورافتاده‌ی چین2

نمایشگاه کونگ فو

شیه وندای ۸۷ ساله، پیرترین مربی کونگ‌‌‌‌‌‌‏فو در دهکده است. او می‌‌‌‌‌‌‏گوید که از سال ۱۹۷۵، بسیاری از روستائیان دهکده را ترک کرده‌‌‌‌‌‌‏اند تا مدارس کونگ‌‌‌‌‌‌‏فوی سبک پرنده یونگ‌‌‌‌‌‌‏تای را در جاهای دیگر تاسیس نمایند. او خودش تا کنون حدود ۳۰۰  تا ۴۰۰  شاگرد را آموزش داده است.

اگرچه  بسیاری از روستائیان، بیرون از دهکده کار یا تجارت می‌‌‌‌‌‌‏کنند، اما همگی برای سال نوی چینی به آنجا بازمی‌‌‌‌‌‌‏گردند تا در نمایشگاه سالانه کونگ‌‌‌‌‌‌‏فوی دهکده که حدود ۴۰ روز طول می‌کشد، شرکت کنند.

یان‌‌‌‌‌‌‏لینگ از شش دهکده فرعی تشکیل شده است، و هرکدام از انها دارای یک  مدرسه کونگ‌‌‌‌‌‌‏فواست که در طول زمان برپایی نمایشگاه با یکدیگر به رقابت می‌‌‌‌‌‌‏پردازند.

تکنیک محرمانه

استاد شیه می‌گوید که  تکنیک‌‌‌‌‌‌‏های طب سوزنی هنوز هم محرمانه است و تنها تعداد محدودی از مردم  راز آن را می‌دانند، اما بسیاری از روستائیان دانش مربوط به کانالهای انرژی را آموخته و آن را برای درمان بیماری‌‌‌‌‌‌‏های مردم سایر نواحی به کار می‌‌‌‌‌‌‏برند.

به علاوه استاد می‌‌‌‌‌‌‏گوید که هنگام استفاده از  طب سوزنی ‌‌‌‌‌‌‏باید تغییر فصل و ساعات مختلف روزنیز در نظر گرفته شود. به این ترتیب، لازم است نقاط مختلف طب سوزنی در بدن با توجه به ساعات متفاوت روز انتخاب شوند.

در این مصاحبه، وی همچنین به محرمانه بودن و خطرات این تکنیک تاکید کرد و اضافه نمود: “چنانچه شخصی عمداً با استفاده  این  تکنیک به مردم صدمه‌ای وارد کند، به هیچ وجه اجازه آموزش به دیگران را نخواهد داشت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






موضوعات مرتبط: کونگ فو ، ،
برچسب‌ها:

تاريخ : سه شنبه 24 دی 1392برچسب:کونگ فو پرنده,شهرت,تکنیک های محرمانه, | 10:39 | نویسنده : AMIR ARSALAN |

.: Weblog Themes By AmirBahal :.